Tuesday, November 17, 2015

:: Truly Two Cafe, Melaka ::


T.r.u.l.y.T.w.o.C.a.f.e

Since saya dah dipostingkan ke Melaka, rajin jugak usha tempat makan dan tempat yang best kat Melaka nie. Tempat yang best-best ni mestilah untuk dikunjungi pada hujung minggu dan last week saya ada la ternampak kat facebook. Wahhh, kecur air liur. Memang kaki ni cepat je nak melangkah ke Truly Two Cafe ni. Yang penting saya pon bley share kat korang kedai hipster yang jual milkshake leleh ni. Memang sweet leting lahh :)

Truly Two Cafe
Dan bila dah search semua, baru saya tahu yang cafe ni skali ngan butik. Wahhhh!! dah boleh makan dessert yang sedap bley jugak shopping baju sekali. sangat menarik. untuk keterangan lanjut korang boleh klik truly two cafe :)


Lokasi cafe : No. 9, Jalan PNBB 2, Pusat Niaga Bukit Baru, Melaka

meh saya share gambar yang boleh buat korang tak senang duduk >.<

gambar luar kedai 






























                                                     tunggu apa lagi?? jom la..hehe

No comments:

Post a Comment